Gyakran ismételt kérdések

Mindent a helyszínen javítunk?

Az esetek 90%-ában az otthonában elvégezhető a javítás. Komolyabb volumenű hibáknál viszont szükség lehet szerviz munkára. Ilyenkor célszerű beszállítani hozzánk számítógépet így spórolhat a költségeken. Minden esetben telefonon előzetesen felmérjük a hibát, és tanácsot adunk ingyenesen.
Telefonos időpont egyeztetés szükséges szállítás előtt!

Számíthatok többlet költségre?

Általában a feltüntetett árakba a hétköznapi esetek javítása belefér. Többlet költség akkor jelentkezhet, ha számítógép fizikálisan romlott el és alkatrész cseréjére szorul, vagy a számítógépen egyszerre több komolyabb probléma lépett fel. Ilyen esetben már előre telefonon, tájékoztatást tudunk adni a várható költségekről.

Ha nem sikerül megjavítani a számítógépet a helyszínen, akkor is kikell fizetni a szerviz árát?

Igen, a fix szerviz árat diagnosztizálás esetén is ki kell fizetni. Ilyen esetekben, árajánlatot teszünk a további javításra. Néhány esetben 100%-os diagnosztizálást, csak szervizben lehet elvégezni, kérjük ezt vegye figyelembe!

A kiszállás kerül plusz költségbe?

A kiszállás árát tartalmazza a számítógép szerviz FIX ára! Külön kiszállási költséget nem számolunk fel!

Mennyi garanciát vállalnak ?

Elvégzett Munka:
Igyekszünk munkánkat maximális precizitással végezni, a vitás esetek elkerülése végett. Amennyiben problémája merülne fel, hívjon minket és megpróbálunk közös megoldást találni.

Alkatrészek:
Új Alkatrész: A gyártó által biztosított garanciális időtartam. 1 és 5 év között változik általában.
Használt alkatrész: Alkatrész függvénye, kérem érdeklődjön! Alapvetően nem értékesítünk használt alkatrészeket!
Használt számítógép, monitor: 1 év (amennyiben ettől eltérő, jelezzük)

Nem áll módunkba garanciát vállalni, a nem eredeti szoftverek működésére, és a javított hibán kívüli számítógép egyéb meghibásodására! A garanciás ügyintézés nem helyszínen történik, az ügyfélnek kell gondoskodnia a számítógép vagy alkatrész szállításáról!

Alkatrész cserénél mennyi az átfutási idő?

Mi tudjuk, hogy a mai világban önnek elengedhetetlen a számítógép használata, ezért igyekszünk a legrövidebb határidőkkel dolgozni.
A legtöbb esetben próbálunk már előzetesen úgy a helyszínre érkezni, hogy a kívánt alkatrész kéznél legyen, így azonnal lehesse cserélni. A raktáron nem lévő alkatrészek esetében pár nap átfutási idővel lehet számolni. Laptop hibáknál, viszont sajnos 1-3 hétig is elhúzódhat a javítás, hibától függően. Szíves megértésüket kérjük.

Szeretném elvinni a gépet önökhöz! Van rá lehetőségem?

Üzlethelységünk nincs, viszont átvevőpontunkhoz, beszállíthatja számítógépét. Főleg hardveres hibáknál, célszerű a számítógépet elhozni, ezzel tud spórolni a költségeken

Operációs rendszer telepítésénél veszhetnek el adataim?

Nem! Csak akkor törlünk adatokat a lemezről ténylegesen, ha ezt önnel előtte egyeztettük! Csak abban az esetben történhet adatvesztés, ha a merevlemez rossz fizikai állapotából adódóan tönkre megy, és (részben) olvashatatlanná válik.